Zamek w Mosznej i Muzeum Piosenki Polskiej w Opolu - relacja z wycieczki

W środę 24 lipca punktualnie o 8.00 wyruszyliśmy na wycieczkę do zameku w Mosznej i Muzeum Piosenki Polskiej w Opolu.

W wesołym autobusie zasiadło prawie 40 uczetników wyjazdu. Pogoda i humory dopisywały. Podróż przebiegła zgodnie z planem i punktualnie o 10.00 weszliśmy do komnat zamku. Tam przemiła pani przewodnik opowiedziała nam historię obiektu i rodzin, które go zamieszkiwały. Po godzinnym zwiedzaniu nastąpiła chwila przerwy przed dalszą częścią naszej wyprawy.

Z Mosznej przejechaliśmy do Opola, gdzie od 13.00 mogliśmy się zasłuchać w historii polskiej twórczości muzycznej w Muzeum Polskiej Piosenki. To tam przy dźwiękach polskich hitów mogliśmy dowiedzieć się jak produkowane były płyty winylowe, jak powstają piosenki, jacy artyści mieli największy wpływ na rozwój polskiej sceny muzycznej. Wywiady, opinie, teledyski, stroje, plakaty, wszysko w dużej mierze w wersji multimedialnej. Nie sposób w tak krótkim czasie było zobaczyć i wsłuchać się we wszyskie eksponaty. Dla chętnych była też gratka - można było się nagrać w "studio nagraniowym" i wysłać sobie maila z gotowym materiałem.

Zapraszamy do naszej fotorelacji i do wyjazdu z OSiR Skała na kolejne wycieczki. Najbliższa do Studia Filmów Rysunkowych do Bielska-Białej oraz do Zoo w Opolu. Szczegóły na plakatach poniżej.